طراحی وب سایت

Wiki Article

 استفاده از رنگ‌های ملایم و تصاویر متحرک در این سایت و رابط کاربری آسان آن، باعث جذابیت‌های بصری و انتخاب آسان غذا شده است. 

قبل از اینکه سراغ اقدامات عملی ساخت یک سایت فروشگاهی برویم، باید تکلیف برخی از مسائل را روشن کنیم.

نظرات مشتريان برخی نمونه کارهای طراحی وب سایت فروشگاهی

مولنوگ مجبور شد که مطلب را بپذیرد و همه مقالات را حذف کند.

بازدیدکننده با یک نگاه کلی به این سایت متوجه امکانات و ویژگی‌های آن می‌شود و حتی در اولین بازدید نیز به‌راحتی راه خود را در میان بیمه‌نامه‌های مختلف پیدا می‌کند.

بر اساس آمار، نرخ تکمیل خرید سایت‌های فروشگاهی ۴۶/۴ درصد است. اگر سایت شما نرخی کمتر دارد، احتمالاً باید فرایند خرید را ساده‌تر از چیزی که هست، بکنید.

حالا که با نمونه های طراحی سایت فروشگاهی آشنا شدید، بهتر است که یک جمع بندی ساده و سریع در مورد ویژگی های این فروشگاه ها داشته باشیم:

قبل از معرفی بهترین سایت های جهان از نظر طراحی، بهتر است نگاهی دقیق‌تر به تعریف ساخت سایت طراحی سایت داشته باشیم.

مسئله‌ای که باعث شد اینجا کلیک کنید هزاران کاربر مووبل تایپ به فکر استفاده از نرم‌افزارهای جایگزین بیفتند. وردپرس به خوبی از این فرصت استفاده کرد.

انتخاب درست نام دامنه، تأثیر شگرفی در موفقیت یا عدم موفقیت کسب‌وکارتان دارد. در حالی که پرداختن به این موضوع می‌تواند به‌تنهایی موضوع یک مقالۀ دیگر باشد، بد نیست چند نکتۀ اساسی در حین این کار را به شما بگوییم:

اما این سایت هنگام استفاده از پرتال، هر چند امکان طراحی اختصاصی منبع وجود دارد، اما لزومی ندارد این روش را انتخاب کنید. بلکه می‌توانید یکی از قالب‌های پیش فرض این سایت ساز را انتخاب و سپس آن را با توجه به نیاز و سلیقه خودتان ویرایش دهید. در نتیجه هزینه ساخت سایت شما بسیار کمتر خواهد شد.

امروزه طراحی سایت فراتر از بحث زیبایی است و عملکرد کلی وب‌سایت را برای تعریف طراحی سایت در نظر می‌گیرند.  طراحی ادامه مطلب سایت، شامل فرایند برنامه‌ریزی و ترتیب دسترسی به محتوا است و فاکتور‌های مختلفی مثل برنامه‌های وب، اپلیکیشن‌های موبایل و رابط کاربری نیز در نظر گرفته می‌شود.

چند مورد از مزایای راه اندازی فروشگاه اینترنتی با وردپرس را نام می بریم:

راه اندازی فروشگاه اینترنتی با وردپرس چه مزایایی دارد؟

Report this wiki page