ساخت سایت

Wiki Article

از علائم نگارشی مثل خط فاصله در دامنهٔ انتخابی استفاده نکنید؛

برعکس هاست اشتراکی، هاست اختصاصی فقط و فقط در اختیار یک سایت یا شخص قرار دارد. تمام منابع سرور با تمام قوا، آمادۀ خدمت‌رسانی به همان سایت است.

یکی دیگر از ویژگی‌های بارز وردپرس، داشتن افزونه‌های بسیار زیاد است. مخصوصاً وقتی قصد طراحی یک سایت فروشگاهی را داشته باشید، به افزونه‌های مختلفی نیاز خواهید داشت.

وب پویا ارائه کننده فروشگاه ساز با امکانات کامل و قیمت مناسب است. در کمتر از یک هفته می توانید کارتان را شروع کنید.

با مراجعه به سایت ای‌نماد و واردکردن اطلاعات لازم، نسبت به انجام این کار اقدام کنید.

پس از آن، باید توقع خودتان را زیر ذره‌بین ببرید. از حالا پیش‌بینی کنید که برای یک سال آینده، انتظار چه تعداد بازدیدکننده و چه بازدهی‌ای را دارید؟

دارای پروفایل کاربری برای مشتریان جهت مشاهده یا ویرایش و وضعیت سفارشات

و ده ها امکانات و خدمت دیگر که می‌توانید در پلن‌های قیمت فروشگاه اینترنتی مشاهده کنید.

زمانی مد بود برندها هرچه نام طولانی تری داشتند یعنی در زمینه خود حرفه ای تر بودند. مثلا یک آژانس تاکسی تلفنی معمولی توی پس کوچه ها اسمش را می گذاشت «شرکت حمل و نقل درون شهری ایمن پیمای شرق!

بنابراین این را مطمئن باشید که طراحی سایت فروشگاهی می‌تواند هم فروش محصول طراحی سایت داشته باشد هم فروش خدمت. اما مسئله مهم اینجاست که چگونه این فروشگاه اینترنتی را طراحی کنیم؟ یا برای طراحی فروشگاه اینترنتی از چه امکانات و اشخاصی کمک بگیریم؟ ما در همیار توسعه به سوالات شما پاسخ می دهیم ساخت وب سایت و شما را به هدف نزدیک می‌کنیم.

بسته به این که خودتان با کدام زبان راحت‌تر هستید می‌توانید نصب وردپرس فارسی یا انگلیسی را انجام بدهید. اما برای ساده‌تر شدن مسئله ما در ادامه بر اساس منوی انگلیسی آموزش خواهیم داد تا هم کاربران وردپرس فارسی و هم کاربران وردپرس انگلیسی ساخت سایت بتوانند از آن استفاده کنند.

فرایند خرید را به ساده‌ترین شکل ممکن طراحی کنید؛ چراکه هرگونه پیچیدگی می‌تواند به از دست رفتن منبع مشتری ختم شود.

یکی از بهترین راهکارها، استفاده از شبکه‌های اجتماعی و پتانسیل بالای آن‌ها است.

وردپرس محبوب‌ترین سیستم مدیریت محتوا در تمام دنیا است. مهم‌ترین مزیت این پلتفرم، متن‌باز بودن آن است؛ این سایت یعنی هر توسعه‌دهنده‌ای می‌تواند تغییرات مدنظرش را به هستۀ اصلی اضافه کند.

Report this wiki page