سفارش طراحی سایت حرفه ای

Wiki Article

پس از انتخاب عکس مورد نظرتان تنها کافی است روی دکمه “گزینش نگاره محصول” کلیک کنید.

آیا سایت شرکتی را می توان به سایت فروشگاهی تبدیل کرد؟ آیا سایت شرکتی را می توان به سایت فروشگاهی تبدیل کرد؟

دسته دوم: ویژگی های مرتبط با بهبود سایت فروشگاهی از نظر بازدیدکنندگان سایت

یکی دیگر از مواردی که تاثیر زیادی در قیمت طراحی سایت می‌گذارد، طراحی ریسپانسیو است. طراحی ریسپانسیو یک سایت به این معنی است، که علاوه بر صفحه‌ی دسکتاپ در صفحه‌ی موبایل یا تبلت نیز به امکانات سایت، به راحتی دسترسی پیدا کرد.

در ادامه اطلاعات مربوط به هر بخش را به طور کامل شرح خواهیم داد.

لازم به ذکر است که وب سایت های خریداری شده مادام العمر خواهند بود و تنها یک بار هزینه آن را پرداخت خواهید کرد.

قیمت طراحی سایت با وردپرس برای سایت های فروشگاهی، شرکتی، خبری، املاک و... متفاوت است; چرا که هر یک از این وب سایت ها امکانات و ویژگی های خاص خود را دارند و همین عامل می تواند تعیین کننده قیمت خرید وب سایت وردپرس باشد. 

محدوده هزینه ساخت وب سایت بسیار وسیع است، همین امر باعث سردرگمی خریداران شده است. بسیاری از شرکت ها، اقدام به طراحی سایت با کمترین امکانات و در عین حال، بیشترین قیمت می کنند؛ در حالی که ممکن است بیشتر بخوانید شرکت دیگری سایتی با امکانات کامل را، با قیمتی معقول به مشتری های خود ارائه دهد. 

از شهرت و اعتبار سایت ir برای کسب اعتماد مشتری برخوردار است

طراح نیز با توجه به این موضوع اقدام به طراحی قالب سایت می کند. وب پویا نیز با ارائه قالب های متنوع به شما کمک می کند تا وب سایت خود را با ظاهری متفاوت و جذاب آماده کنید. برای اطلاع از هزینه طراحی قالب وردپرس با ما تماس بگیرید.

امکاناتی که ما برای طراحی سایت فروش آنلاین در نظر گرفته‌ایم در سه پکیج مختلف ارائه می‌شود.

با ما در تماس باشید همکاران ما در ویکی دمی در اسرع وقت پاسخگوی شما عزیزان می باشند.

بعد از مشخص کردن منابع و وضعیت شما نسبت به منابع طراحی سایت اکنون باید بدانید چه کاری می خواهید انجام دهید. هنگامی که برای طراحی سایت خود صحبت می کنید در گام نخست درباره اینکه دقیقا چه نوع سایتی(فروشگاهی، شخصی، شرکتی، اگهی) می خواهید صحبتی نکنید بلکه کاری را که می خواهید در سایت انجام دهید را کامل شرح دهید.

فیلد پیوند یکتای فروشگاه در واقع آدرس سایت شما خواهد بود. شما می توانید با اضافه کرده نام شرکت یا برند خود در ادامه این آدرس (/) آدرس یکتای سایت خود را بسازید.

Report this wiki page